www.domain-név.hu

Rekordokat döntögető domain-üzletkötő: Andrew Miller

Minden emberi törekvés formájában, amikor valaki eléri a siker csúcsát a saját céljaiban, az emberek másképp tekintenek a nevére. Az illető lehet, hogy nem változott semmit sem az útja során, amíg feljutott a csúcsra, de amint odakerül, a neve átváltozik a majdnem névtelenségtől a kiválóság meghatározásáig a saját területén. Naponta hallunk példákat véletlen beszélgetésekben. "Az a gyerek dobni tudja a labdát 80 yard távolságra, de ő nem Tom Brady!" Kevesen tudták, ki Bruce Springsteen, amikor elkezdte, a New Jerseyben lepukkant bárokban játszott. Most már a név önmagában meghatározza a nagyszerűséget a zenében, különösen a háromórás koncertekkel, amelyeket általában The Boss vezet.

Igen, ikonok, mint Brady és Springsteen, nagyobb színpadokon játszanak, mint a miénk, de az elv ugyanaz marad minden területen. A domain üzlet sem jelentéktelen, ahogy e hónapban az is emlékeztetett minket, hogy egyetlen domainért, a Chat.com-ért fizetett 15,5 millió dolláros ár. Andrew Miller, a Hilco Digital Assets ügyvezető igazgatója, ezt az eladást bonyolította Larry Fischerrel, az iparág egyik úttörőjével, és a neve, mint Larry-é, azok közé tartozik, akiket szinte mindenki jól ismer az iparágunkban (véletlenül, Andrew és Larry együtt voltak egy Springsteen koncerten korábban ebben a hónapban Bostonban).

Andrew már több mint 25 éve folyamatosan nagy sikerrel játszik. Valójában ő szerepelt egy 2005-ös DNJournal.com címlapsztoriban, amely a sikeréről és akkori két társának sikereiről szólt. Értékesítéseik közé tartozott a Beer.com 7 millió dollárért, az InsuranceQuotes.com 6,5 millió dollárért, a Diamond.com 6 millió dollárért, a Shop.com 3,5 millió dollárért, a CreditCards.com 3,5 millió dollárért és a Telephone.com 2 millió dollárért készpénz + részvények formájában! Több más bombasiker is megszületett nem hozzájárulási megállapodások keretében. Összességében Miller karrierje során több mint 600 millió dollár értékű domain-értékesítésben vett részt.

Mint mindenki más, én is lenyűgözve vagyok attól, amit Andrew elért, és újságíróként engem is érdekelt, hogy mi vezetett ehhez. Egyszer mindannyian gyerekek vagyunk, üres lappal, csak arra várva, hogy betöltsük. Az azt követő formáló évek során számos ember, esemény és befolyás játszik szerepet abban, hogy történetünk hogyan alakul. A végeredmény mindig a legtöbb figyelmet kapja, de ha teljes képet szeretnél látni, a kezdetektől kell kezdened.

Miller egy jómódú családban nőtt fel Massachusetts Wellesley nevű külvárosában. Apja, Alan, sikeres ügyvéd volt saját irodájával, így a családnak megvoltak az anyagi dolgai. Mégis, szívesen lemondtak volna ezekről a kényelmekről, ha ez megmenthette volna a két szorosan összetartó családtagot egy olyan orvosi tragédiától, ami több évtizeden keresztül tartott, és túl korán elvesztette őket.

Andrew két fiatalabb testvére, Greg és Scott, még az óvodába sem jártak, amikor a ritka Glycogen Storage Disease (GSD) nevű betegséggel diagnosztizálták őket. Ők voltak az első olyan gyerekek, akiknek ilyen betegséget állapítottak meg, és ők voltak az úttörők a kezelések kidolgozásában, aminek eredményeként globális hírverés lett a történetük, és kiterjedt tanulmányokat végeztek a Harvard Orvostudományi Iskolában. Greg rákos betegségben halt meg, ami a GSD elleni küzdelemmel volt összefüggésben, 2002-ben, nem sokkal 30. születésnapja után. Scott hat évvel később, ugyanebben a harcban hunyt el.

Miután átélte életük legnagyobb kihívását, Andrew büszke arra, hogy szülei mindenükkel azon voltak, hogy biztosítsák, mind a gyerekeiknek a lehető legnormálisabb életet. "Gyermekkoromban, annak ellenére, hogy éveken át stresszel éltem, hogy olyan beteg testvéreim vannak, a szüleim fantasztikus munkát végeztek, még mindig rengeteg figyelmet szenteltek nekem," emlékezett vissza Andrew. "Apám sosem hagyta ki a meccseimet, elvitt iskolába (magániskolába, ami 30 percre volt), gyakran eltért az útjától, hogy dolgozhasson, és mindig jelen voltak nekem is. A középiskolába érve részt vettem a testvéreim gondozásában, és egyetemi éveim alatt is gondoskodtam róluk. Sokat tanított nekem a felelősségvállalás fontosságáról, ami nagyon hasznos volt üzleti karrieremben. Egy testvér elvesztése nehéz, de gyermeket elveszíteni kibeszélhetetlen, és nagyra értékelem szüleim kitartását."

Andrew megjegyezte: "Apám 88 éves, és még mindig golfozik! Hetente egyszer játszunk, és úgy hiszem, ez fontos kötődési tevékenység mindkettőnk számára azóta, hogy testvéreim elhunytak. Egyetlen hetet sem hagyok ki, bármennyire is vagyok elfoglalt."

Régi közmondás, hogy "mint az apa, úgy a fia", könnyen lehetne Alanról és Andrewról írva. Az apjától kapott odaadást tükrözve, Andrew most saját gyerekeit, a fiát, Bretet, és a lányát, Brooke-ot, tartja legfontosabbnak. Elmondta nekünk: "Gyermekeim mindenek nekem (bár már nem gyerekek!), és felnőve mindkettőjüket edzettem két sportban, és sosem hagytam ki egyetlen eseményt vagy jelentős pillanatot sem, ami egy luxus és az egyik előnye annak, hogy domain-investor, vállalkozó vagyok, és saját magamnak dolgozom. Minden napot, minden eseményt, minden telefonhívást kincsként őrzök, még akkor is, amikor már egyetemi korúak és diplomáznak. Fiamnak voltak egészségügyi kihívásai körülbelül egy évig a középiskolában - semmi olyan, mint testvéreimé, de mégis nyugtalanító volt, és mint szüleim, feleségem és én mindent megtettünk, amíg rendben nem lett, amiben szerencsére most már az."

Nyilvánvalóan Millernek a prioritásai voltak, így még különlegesebb, hogy volt ideje oly sok történelmi jelentőségű domain-tranzakciót lebonyolítani. Andrew már korán megtanulta jól beosztani az időt, miközben iskolai feladatokkal foglalkozott, segített a testvéreinek gondozásában, és elültette azokat a magokat, amikből egy rendkívüli vállalkozói karrier kibontakozott volna. Utóbbi akkor kezdődött, amikor pénzt kezdett keresni saját maga által, karneválok és pónilovaglások szervezésével, bélyegek és baseball kártyák értékesítésével. Azonban az a dolog, ami a vállalkozói élet stratoszférájába repítette, az az intenzív, de felbecsülhetetlen képzés volt, amit Wall Street-en kapott, miután befejezte a Cornell Egyetemet.

„Felvesztek a Drexel Burnham és Michael Milken által szervezett tréningprogramba, egy 18 hónapos valódi életre szóló ébredés, rögtön egyetem után. Izgalmas időszak volt Wall Street-en, és egy másik időszak. Néhány dolog, amit a filmekben látsz, mint a Wall Street, az valóság volt. Nagyon kemény és ebből tanultam meg a fegyelmet, fontos értékesítési készségeket és a hálózatépítést. Ez hihetetlen tanulási élmény volt a húszas éveimben és egy karrier indításához, és olyan struktúrát és alapot biztosított, amit azóta is alkalmazok” - mondta Andrew.

„Sok kapcsolatot fenntartottam, az internetről és a domainekről a Milken Global Conference-on, amely vitathatatlanul az egyik legrangosabb üzleti találkozó az Egyesült Államokban, beszélővé válva. Támogattam a Prosztatarák Alapítványt is, több baseball stadionban is részt vettem Mike Milken és a késő Los Angeles Dodgers menedzser, Tommy Lasorda mellett, Mike gépén, a PCF Home Run Challenge részeként. Irodalmi módon segítettem Milkennek megszerezni a PCF.org domain nevet az alapítvány számára! Néhány legközelebbi barátom még mindig azok közül a befektetési iparágban töltött napokból maradt; Mike "Zappy" Zapolin, aki az eredeti partnerem volt, amikor a domain nevekbe kezdtem (közösen voltunk előadók Rick Schwartz második T.R.A.F.F.I.C. konferenciáján 2005-ben), és David Lazowski barátom, akinek a Fairway cége megvásárolta tőlem a Home.com-ot 2022-ben. Irodalmi módon most a WallStreet.com domain név értékesítését is felügyelem!”

Felszerelkezve ezzel a képzéssel, Miller elindult egy vállalkozói karrier felé, amely a domainekhez vezette, és azt a felkérést a T.R.A.F.F.I.C. konferencián való beszédre. "Az első próbálkozásom a start up világában, miután elhagytam a Wall Street-et, egy úttörő televíziós termelési és élő eseményeket szervező vállalat volt, és az fantasztikus élmény volt. Programokat állítottunk elő nagy márkákkal partnerségben, NFL csapatokkal, a PGA-vel, Diana Rossszal, Itzhak Perlmannal, a Grateful Dead-del, és még az első nagyszabású internetes közvetítést is megszerveztük egy koncertről, az Allman Brothers Band koncertjét a Beacon Theatre-ben, New Yorkban, az AOL és a Microsoft partnereként. Vad időszakok voltak. Ez volt az is, ahol először fedeztem fel az internetet és a domain neveket."

"A domain nevekkel kapcsolatban három Eureka! pillanatom volt" - folytatta Miller. "Az első a Beer.com volt, az első domain nevünk, amelyet megvásároltunk, és néhány millió dollárért adtunk el négy hónappal később, ugyanezt követve a Diamond.com-mal. A második egy hét múlva volt, miután megszereztük a CreditCards.com-ot, és az egyik csapattagom jött hozzám, hogy elmondja, az első héten 12 000 dollárnyi jutalékot kaptunk beírási forgalomból és partneri banner hirdetésekből. Ez a sikeres pénzügyi lead generáló vállalatok kiépítéséhez vezetett mind a CreditCards.com, mind néhány évvel később az InsuranceQuotes.com esetében. A harmadik, legutóbbi és sok szempontból legfontosabb 2021-ben volt, amikor a második nyolcszámjegyű domain név-értékesítésem volt tanácsadóként, és természetesen azzal járó előnyökkel. Emlékszem, azt mondtam a feleségemnek: "ez talán soha nem fog többé megtörténni", majd négy héttel később újra megtörtént, és aztán még háromszor 2022-től ide, 2024-ig."

"Már 26 évvel később és Eureka! még mindig megtörténik ezzel a páratlan eszközosztállyal" - csodálkozott Miller. "Amikor én még a Cornell Egyetem utolsó éves hallgatója voltam, próbáltam kitalálni, hogy a fenébe mit akarok csinálni állásnak az egyetem után, és találkoztam egy közeli családi baráttal, aki többszörös New York Times bestseller szerző, és ismert, mint a "hírességek brókere". Azt mondta nekem: "azért szeretem ezt a szakmát, és te is fogod, mert minden egyes nap, amikor bejössz dolgozni, más a nap. Bármelyik napon történhet valami monumentális, jó vagy rossz. A piacok és a részvények sosem ugyanazok napról napra". Ezért jelentkeztem a Wall Street-i képzési programba, és még mindig velem rezonál a legmagasabb szinten. Minden nap a domain nevekkel egy új és más nap. Ráébredtem olyan reggelekre, amikor hétjegyű ajánlatokkal ébredeztem olyan domain névért, amelyet évek óta birtokoltam vagy tanácsot adtam rá. Az az egy reggel, ami bármelyik reggel lehet, más volt, és minden órában és napon a domainekkel az a lehetőség adott, és fantasztikus!" - jelentette ki Andrew.

Ellentétben korai társainak többségével, akik a könnyű pénzre összpontosítottak, amit a domainek monetizációja biztosított, Miller minden energiáját arra koncentrálta, hogy maximalizálja az eszközök értékét. Azóta fáradhatatlanul dolgozik, megosztva vízióját a vállalati vezetőkkel, és meggyőzve őket arról, hogy jelentős beruházásokat hajtsanak végre a domain nevekbe. Megkérdeztük tőle, hogyan nyerte meg olyan sokakat, akik korábban nem értették meg azok értékét?

 

„A titkos receptet kérdezed!" - nevetett Andrew. „Először is, most már 107 hétig minden vasárnap posztolok valamit a LinkedInen, Random Gondolatoknak nevezve, és hetente több mint 5000 ember olvassa. Ebben próbálok megosztani háborús történeteket és valós eseteket, valamint tippeket a legértékesebb domain tranzakciókról. Meg fogom próbálni megválaszolni ezt a kérdést egy makro perspektívából. Határozottan hiszem, hogy minden egy szavas .com domain névnek legfeljebb 1, ha szerencsés, akkor 2, és ha egy tökéletes vihar, akkor 3 ember vagy cég fogja megvenni minden időablakban, amit én az első naptól 4 évig meghatározok. Miért? Egy cégnek pontosan tudnia kell, miért akarja a domain nevet és mit fog vele tenni (függetlenül attól, hogy az később sikerül vagy sem); az időzítésnek össze kell esnie, hogy az nekik megfelelő időpont legyen, függetlenül attól, hogy a domain tulajdonosának eladja-e a domaint; és elegendően érdekelniük kell vagy el kell hinniük annak értékét, hogy megfizessék a kérési árat vagy beleegyezzenek egy potenciális megállapodásba, amiről én is gyakran beszélek."

„Azt mondanám, hogy az én sok háborús történetem vagy olyan döntéshozókat érint, akik nem értették meg a domain birtoklásának stratégiai fontosságát, de hogy igazságos legyek, néha nem fekete-fehér, és más időkben igen, és ezek azok, amelyek a 'vezetők, akik nem értik meg' kategóriába tartoznak" - jegyezte meg Miller. "Sok időt töltök arra, hogy tájékoztassak és akár oktassak is befektetőket, igazgatótanácsokat és vezetőket, ha ezek egyike azok a helyzetek. Ami azokat az embereket illeti, akiket meggyőztem, soha nem tulajdonítanám ezt csak magamnak, hanem nekik egyaránt. Néhány vezető az első naptól fogva érti ezt, és ezek az üzletek inkább tárgyalásokká válnak, mint eladási erőfeszítések. Mások meggyőződnek, és amikor ezt teszik, az lebilincselő. Néha egy vevő rájön, hogy a domain birtoklásának koncepciója értelmet nyer, de az időzítés számtalan okból nem volt megfelelő. Azt mondanám, hogy sok sikeres üzletem egyikébe ezek közül a két kategóriába tartozik. A legjutalmazóbb 'megfordításom' a Home.com esetében volt, egy történet, amelyet mind a 2023-as Namescon színpadán, mind az én Random Gondolataim Podcast első epizódjában megosztottam, mindkét alkalommal David Lazowski-val, aki döntő szerepet játszott a Fairway Home.com eszközének megszerzésében."

Sok víz lefolyt a Dunán azóta, hogy először bemutatták Andrew-t 2005-ben, ezért megkértük, hogy gondoljon vissza az azóta eltelt majdnem két évtizedre. Andrew megjegyezte: „Sok évig voltam sorozat- vállalkozó, győzelmekkel és veszteségekkel egyaránt. A győzelmek fantasztikusak voltak és a sikerek nagyok, azok pedig, amelyek nem jöttek össze, mindig nehézek voltak. A kezdő vállalkozások nehézek, és a legtöbb kudarcot vallanak. Ez csak tény. Mind ezt a saját alapítóként eltöltött karrierem és befektetőként tanultam meg, ahol még a legígéretesebb, legjobban finanszírozott, legjobb kockázati tőkével támogatott vállalkozások is rossz irányba mehetnek. Azonban nem cserélném el azokat az éveket, sem a sikereket, sem a nehezebb időket semmi másért. Egy dolog állandóan jelen volt: a domain nevek. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy a nevekbe történő befektetéseim túlnyomórészt sikeresek voltak, és hogy felügyelhettem és tanácsokat adhattam az akvizíciók és az értékesítések terén. Továbbra is hiszek abban, hogy a domain nevek az egyik legjobban teljesítő önálló eszközosztályt képviselik, és nagy megtiszteltetésnek tartom, hogy 26 éves tapasztalattal rendelkezem szakértőként és vezetőként ezen a területen.”

Andrew hozzátette: „Miután ennyi évig egyedül csináltam ezt, 2022-ben összefogtam a Hilco Global-lal, hogy együtt építsünk fel egy digitális eszközök tanácsadási és befektetési üzletet, főként a legértékesebb prémium domain nevekre összpontosítva. Ez volt az első alkalom néhány év után, hogy egy csapatot építettem és egy nagyon tapasztalt csapat része voltam, és emlékeztetett arra, hogy mennyi öröm és siker jön azzal, ha okos emberekkel dolgozom együtt. A Hilco egy hatalmas erő az sok eszközosztályban, és az én kapcsolati hálómmal és képességeimmel a Hilco csapat, kapcsolatok és tőke kombinációja fenomenális. A Hilco-val kötött partnerségünk már majdnem két éves, és fantasztikus döntésnek bizonyult. Már egy erős céget építettünk fel a Hilco-n belül, és nagy lendületet vettünk.”

"Az élet terén, éppúgy, ahogy sok kezdő vállalkozás kudarcot vall, sok házasság is meghiúsul. A házasság ugyanolyan kemény munka, mint egy vállalkozás építése, és úgy érzem, szerencsés vagyok, hogy egy fantasztikus élettársam van. A gyerekeim felnőttek, és ezzel együtt az élet és a felelősségek is fejlődnek, és minden kemény munka az üzletben jutalommal jár, de nincs számomra fontosabb dolog, mint a szülői felelősség. Egy könnyedebb megjegyzésként, amikor legutóbb rólam írtál, a Patriots csak 3 Super Bowl-t nyert, azóta azonban volt szerencsém még sokkal többet átélni, 3 további győzelemmel, és látni az egyik legnagyszerűbb sport-dinasztia kibontakozását közelről és személyesen!"

Miután nosztalgiázott az elmúlt 20 évvel kapcsolatban, megkértük Andrew-t, hogy váltsa át a sebességet, és mondja el nekünk a véleményét arról, hogy mi történik most a domain üzletben. Amikor ezt írjuk, az AI minden dühöng, annyira, hogy egy rejtélyes ccTLD-t, az .ai-t is forró áruvá tette. Tudni akartuk, mit gondol az mesterséges intelligencia robbanásáról a domainek tekintetében, valamint egy vállalat működésének és márkájának építésének szélesebb kontextusában. Mivel 20 évvel ezelőtti jóslatai jól teljesültek, megkértük, hogy ismét nézzen a kristálygömbbe.

„Az .AI domain nevekről mostanában sok a felhajtás, és az elmúlt néhány hónapban sokan kértek tanácsomat az .ai domainekkel kapcsolatban,” jegyezte meg Andrew. „Teljes átláthatósággal, az egyik legnyíltabban beszélő szakértő voltam, aki 25 éve alatt leértékelte a nem .com végződésű TLD-ket. Legalább következetes vagyok. Vannak barátaim, akik jelenleg jó pénzt keresnek az .ai-n, és olyan végfelhasználói ügyfeleim is vannak, akik nagy, hosszú távú befektetéseket tettek néhányban. A gondolataim összhangban vannak mindig is voltak; hogy bármelyik TLD, amely nem .com (vagy .org), az a körülötte zajló szélesebb környezet miatt jelenik meg. Rengeteg példát láttam erre, és gyakran szarkasztikusan hivatkozom rájuk, mint a "mai nap TLD-jére". Történelmileg sokkal többször voltam igaz, mint tévedtem. Nincs kétség afelől, hogy az AI átalakító hatással lesz az üzletre és az életre, talán csak az internet és az iPhone rivalizálhat vele. Ez kétségtelenül vezetni fog egy AI-buborékhoz az AI befektetések terén, ahogy mindenki rohan, hogy részt vegyen benne, és a kockázati tőkések másokat követnek, mivel nekik van a legnagyobb FOMO-juk mindenki közül.”

„Lesznek .AI sikertörténetek, legyenek azok start up-ok vagy már meglévő vállalatok. Ezzel együtt egy előnye annak, hogy a 90-es évek óta részt veszek a domainekben és az internetben, hogy mindent láttam. Ha befektetni szeretnél az AI domainekbe, tedd meg, hát én is lehet, hogy válogatósan, de ne veszítsd szem elől a valószínűséget, hogy azok nem feltétlenül kötődnek az AI fontosságához platformként, és ők is, mint az összes előttük álló TLD, idővel és valószínűleg hamarabb, mint később, jelentős értékvesztésnek lesznek kitéve. Bob Dylan szavai szerint: „Ne mond, hogy nem figyelmeztettelek, amikor elveszíted a vonatod,” mosolygott Andrew.

Ami a domainek jövőjét illeti, különösen az egy szóval kategóriát meghatározó vagy pontos illeszkedésű domain neveket, továbbra is úgy vélem, hogy ezek jobb befektetést jelentenek, mint bármely más eszközosztály, különösen akkor, ha az az ember vagy vállalat sikeres, és ki tudja használni az eszközt a vállalkozásában. Az évek során sok állítólagosan "véget" jelentették a domain neveknek, vagy a .com dominanciának, és mindegyiknek bebizonyosodott, hogy téves. A legértékesebb .com domain nevek megállták az idő próbáját, és az elválasztás beágyazódott a kultúrába és a társadalomba egy olyan módon, amelynek túl sokáig tartana, és amit még nem látok, ideértve az AI-t is, hogy megelőzze azt. Ezzel együtt fontos mindig három lépéssel előrébb lenni, ha bármi megváltozik, de én nem látom ezt a közeljövőben vagy az én megmaradó időablakomban ebben az üzletben - mondta Miller.

Valószínűleg mindannyian hallottátok a régi mondást - "a munka nélküli mindennapi élet Jacket egy unalmas fiúvá teszi". Tehát, azt is szerettük volna tudni, hogy mi az, amit Miller szeret csinálni, mint szünetet a üzleti világtól. „Szeretem a sportot, és szeretek kockáztatni,” - mondta Miller. „18 éves korom óta szenvedélyesen fogadok, és most, hogy törvényes és hozzáférhető a zsebünkben minden nap. Néhány nagy összegű tornát megnyertem az évek során a DraftKings-en játszva napi fantázia sportokat. Ez egy szenvedély, amelynek úgy érzem, sosem lesz kevésbé érdekes számomra, legalábbis addig, amíg meg nem nyerem az elérhetetlen "Millionaire Maker" versenyt, ami az első helyezettnek 1 millió dollár. Viszonylag felelősen csinálom. Azonban látom, hogy mennyi fogadás történik egyetemisták és a társadalom általános körében, és biztos vagyok benne, hogy ez komoly problémák és kihívások sorozatához vezet majd a jövőben. Évtizedekbe telt, hogy a sportfogadást több mint fel az államokban törvényessé tegyék, de úgy vélem, hogy lesz egy erős nyomás az ilyen törvények újratárgyalására, módosítására, vagy néhány esetben akár visszavonására, ahogy ezek a problémák egyre elterjedtebbé válnak. Biztos vagyok benne, hogy lesz változás, de azt hiszem, hogy a sportfogadás itt marad.”

Egy másik szenvedélye Millernek egyfajta munka és játék kombinációja, mivel némi megerőltető testmozgást foglal magában. Ez a Soulcycle. "Közelítem a 750. edzésemet," mondta Andrew. "2016-ban kezdtem el tekerni a Soulon, amikor nyilvánvalóvá vált, hogy találnom kell egy olyan edzést, amit imádok, hogy helyettesítse a Squash-t, amit hosszú ideig versenyszerűen játszottam. Kétszer szakítottam el az Achilles-ínomat és megsiklottam az L5/S1 lemezt, és itt volt az ideje. A Soul azonnal egy hely lett, ahol 45 percnél is többet lehet izzasztani, elveszni a csodálatos zeneben, nélkülözni a telefont, és a világ legjobb oktatói és emberei között lenni. Mindig furcsának tűnt előttem, de a közösség és a barátok azon a teremben, ahol az emberek helyben bicikliznek, az olyan különleges, mint csak lehet. Nem számít, hogy mivel küzdesz, nem számít, hogy jó vagy rossz időket élsz-e át, mert egy 56 fős teremben mindenki valamit átél, ez egy hely, ahol összeszedem magam!"

Végül, de korántsem utolsó sorban ott van az a megszállottság, amit Andrew érez a Grateful Dead iránt. Ha visszatekintesz a 2005-ös címlap történetünkre, láthatod, hogy az első két szó a címben, amely rá és akkori partnereire utal, az „Holtfejek” volt. Mint kiderült, vannak dolgok, amik sosem változnak. "Hát persze!" - jelentette ki Andrew. "103+ Grateful Dead koncertre jártam, és ahogy sok deadhead, úgy én is sokat vezetem üzleti és életfilozómiámat a zene szövegének és szellemiségének alapján. 2023 márciusában felügyeltem a Chat.com hatalmas eladását, ami az egyik legfontosabb domain-ügylet volt a napjainkban, tekintve az AI/ChatGPT időzítését és jelentőségét. A vevő, Dharmesh Shah, a Hubspot társalapítója. A Hubspot másik társalapítója, Brian Halligan, akivel akkor ismerkedtem meg, amikor a Hubspotot a lakásán indította, annyira hatott a Grateful Dead-re, hogy megírta ezt a fantasztikus könyvet - Marketing Lessons from the Grateful Dead: What Every Business Can Learn from the Most Iconic Band in History, amit annyira soknak tulajdonít a Hubspot módszerében."

"Én is annyira sok mindent tulajdonítok az életem megközelítésében a 'Grateful Dead módszerének'. Néhány Dead idézet, ami különösen fontos nekem, az a 'Minden jó dolog mind jó időben' - egy Jerry Garcia sor a JGB zenekar Run for the Roses albumáról, amelynek a szövege szerintem nagyon fontos azon befektetésben, tanácsadásban és tulajdonképpen bármilyen vállalkozásban. Leveszi belőlem a türelmetlenséget, és emlékeztet, mennyire fontos a türelem. Szintén, 'Ha összezavarodsz, hallgasd a zenét játszani' és 'Egy-egyszer, ha jól nézed, a legfurcsább helyeken is megmutatják a fényt' mind olyan szövegek, amelyek nélkülözhetetlenek a mindennapi filozómiámban."

Andrew hűsége kedvenc zenekarához az a kedvenc idézetemet idézi fel a zene erejéről - egy olyat, amely talán egy váratlan forrásból származik - Oliver Sacks, a New York-i Egyetem Orvostudományi Karának neurológiai professzora (és bestseller-szerző). Sacks azt mondta: „A zene ki tud emelni minket a depresszióból, vagy könnyekre tud minket indítani - gyógyszer, tonik, narancslé a fülnek. De sok neurológiai betegem számára a zene még többet jelent - hozzáférést biztosít, még akkor is, ha semmilyen gyógyszer nem képes rá, a mozgáshoz, beszédhez, az élethez. Számukra a zene nem luxus, hanem szükségszerűség.” Ha Olivernek valaha is egy különösen meggyőző esettanulmányra lenne szüksége, hogy bebizonyítsa a pontját, Andrew Miller az ember!

2024.05.09

Domain név keresés

Kosár
Tovább a fizetéshez